Přejít na obsah stránky | Klávesové zkratky | Hlavní strana | Mapa stránek | Vyhledávání | Přejít na hlavní navigační menu

Žádná poptávka

Potisk golfových míčků

Proč si pořídít míče s vlastním logem? 

Co si musíte ujasnit, než objednáte. 

Co můžete od logo míče čekat? 

Jak objednat? 

Je mnoho dobrých důvodů, proč si pořídit golfové míče s vlastním logem. Rozhoduje-li hráč golfu čistě za sebe, musí mít nutně logo nebo svou značku či jméno na míčku, aby:

a; svůj míč spolehlivě rozeznal ve hře, aniž by jeho dokonalou krásu ničil fixkou nebo dokonce propiskou,

b; při hře vděčně vzpomněl na toho, kdo mu míčky s logem daroval – manželka, přítel, šéf, obchodní partner, podnik vlastní či spolupracující,

c; rozhoduje-li golfista za svou firmu, pak určitě musí mít logo míč, protože pomocí něj může propagovat firmu, výrobek, značku, když míč dobré značky použije jako skvělý propagační předmět mezi dalšími podnikateli – hráči golfu,

d; tutéž propagaci muže provést mezi lidmi, kteří doposud ještě golfu nepropadli (mezi námi, v tomto případě stačí vytisknout logo na lacinější značku míče nebo přímo na neznačkový míč),

e; sám do roztrhání těla může hájit a propagovat barvy svého podniku natisknuté na kvalitním míči při vlastní hře,

f; může tímto způsobem sponzorovat soutěž, turnaj, podpořit svůj golfový klub,

g; může přeměnit obvykle nudná setkání skupiny obchodních partnerů v neformální a tím mnohem úspěšnější setkání s golfem (je libo indoor či přímo hřiště?),

h; až z) při trošce přemýšlení najdete dalších dvacet individuálních důvodů, proč mít na míčcích logo.

Hráči golfu jsou specifickou skupinou společnosti a trhu. Jsou to lidé informovaní, se značnou kupní silou, s vlivnými pozicemi ve svých podnicích. A mezi nimi se vyplatí propagovat, zvláště když ten malý kulatý předmět (v ceně od 30,00, ale vždy do 200,00 Kč, jak se to líbí předpisům) se hodí nejen k vlastní hře, ale je i příjemnou hračičkou, těžítkem, rozptýlením v kancelářském nebo domácím prostředí. Rád si ho vezme a nikdy nezahodí i nesportovec.

Co si musíte ujasnit, než objednáte: 

1; Výběr značky míčů. Volte podle toho, jak dobří hráči budou míče používat, jaké jsou jejich oblíbené značky, popřípadě zda se s míči vůbec bude hrát. Je možné navolit i několik zcela odlišných značek míčů do jedné objednávky od nejdražších turnajových, přes běžné značky až po neznačkové, podle klientely, ve které se bude propagovat.

2; Výběr balení míčů. Promyslete komu a jak budete míče dávat. Klasikou je balení po tuctu, v krabičce, kde jsou čtyři balení po třech míčcích. Pokud budete dávat po jednom nebo používat k vlastní hře, postačí balení méně nákladná.

3; Množství míčů. Při ceně potisku hraje značnou roli objednané množství, protože náročné přípravné práce se musí provést i pro malé množství míčů. Ekonomicky výhodné jsou množství až nad padesát kusů. Výrazně lacinější je potisk ve stovkách kusů. Cena tisku podle počtu použitých barev a počtu kusů se pohybuje od tří korun výše, průměrně kolem šesti až deseti korun. A také nezapomeňte, že celkový objednávaný počet by měl odpovídat násobkům počtu v balení.

4; Tisknutelnost loga. Značky vytvořené profesionálními grafiky se obvykle dají tisknout bez problémů, mnohá nápaditá loga amatérů nelze bez podstatných úprav tisknout tamponovým tiskem, který má své hranice možností. Barevná jednoduchost je předností – za každou další barvu se platí.

5; Rozměry loga. Maximální délkový rozměr loga na míček je 25 mm, pokud je přitom podlouhlé, nízké. Jednoduše se proto tisknou například jména. Čtvercová loga nad 16 mm jsou obtížně tisknutelná, objevují se zkreslení. Naopak kulatá loga mohou 16 mm průměru i trošku přesáhnout.

6; Termín, kdy míče potřebujete. Aby byl potisk kvalitní, je nutné dodržet poměrně složitou technologii, včetně dob zaleptávání, zasychání a vyzrávání. Z toho nelze nic beztrestně uspěchat. Přidáte-li několik dní na dopravu, pokud zrovna vámi požadovaná značka není v dostatečném množství na skladě, objednávejte raději s šesti a více týdenní rezervou.

Co můžete od logo míče čekat? 

 

Je dobré si uvědomit to, co vyjadřuje anglické přísloví: Nemůžeš koláč zároveň mít i jíst. Chcete-li mít zachováno dokonale krásné logo na míči, dejte si ho začerstva do vitrínky. Pokud ovšem hrajete, tlučete do míče holemi, dřete ho v písku, otloukáte o stromy a o kameny, nečekejte, že Vám na ohraném míčku zůstane nedotčené logo. Hrou se otírá lesklá laková vrstva, na které je logo natisknuto, nutně proto musí odcházet s ní. Kdo se občas zadívá na svůj míč po hře, tomu je to jasné. Po zvláště "povedených" ranách nebo v agresivním terénu se otloukají dokonce i výrobní značky umístěné pod lakem. Nelze čekat, že tisk loga vydrží více, než míč samotný. Nebude se loupat, nezmizí, ale poškození při hře neujde. 

Jak objednat? 

 

Vyžádejte si na některém z našich kontaků od pracovníků společnosti GOLF TIME aktuální nabídku golfových míčů s cenami. Vyberte si míče, pošlete objednávku (fax, e-mail, pošta), včetně předlohy loga. Uvádějte své telefonní číslo, aby mohlo bez ztráty času dojít k případným nutným upřesněním.

Golf v České republice je sportem s mimořádně příznivou prognózou rozvoje. Obchod a propagace pomáhají nahoru golfovému sportu, golf zase rozšiřuje ideálním směrem možnosti účinné propagace osob, podniků i výrobků. Logo míč - tento malý, ale exkluzivní dárek – je ideálním propagátorem podniku a zprostředkovatelem radosti ze hry, nositelem dobrých lidských vztahů.